Monday, December 28, 2009

Pesanan

aku tengah boring dan mual nii ,
tu yang post banyak2 kat sini .
kang x pasal2 korang marah aku,
'asal adli ni post banyak sgt??'
hahaha
(x banyak mana pun actually -.-')

okay laah, alang alang aku kat sini ,
aku nak tanya korang dan memberi pesanan,
KITA ADA HOMEWORK KE ????
OMG, aku takut ada jee,
wehh ,comments post ni kalau ada tau !!!
(adli akhirnya insaf nak buat HW xDD)
hahahaha

ohh ya nanti before masuk hari persekolahan ,
ada pesanan aku nk ckp ,

Kepada AJK Setiap subject tahun 2009,
TOLONG BAWAK BAHAN UNTUK BOARD SUBJECT MASING2 PLEASE ?

Kepada Yang murah hati ,
TOLONG BAWAK 2-3 KAIN BURUK DENGAN BALDI KECIL KALAU BOLEH ?

Kepada pencinta buku ,
TOLONG BAWAK BEBERAPA BAHAN BACAAN UNTUK SUDUT BACAAN KITA NANTI ?


please please and please ,
i help you, you help me ,
we help each other ! ^^
do our duty as student will ya ? :)
Harap memberi kerjasama okay guys ?
kata kelas kita, suasana kena ceria ! =D

Posted by , Ketua Kebersihan yang cerewet, Adli

1 comments:

dyanna said...

Have a nice day and a wonderful new year!